zaterdag 28 juni 2008

Volbracht!

Alle 23 dingen zijn af!
Het was heel leuk om er mee bezig te zijn, hoewel het een tijdje duurde voor ik goed op stoom kwam, maar met hulp van collega's heb ik er plezier in gekregen. Dat vond ik ook het leukste, om samen met collega's te ontdekken en kennis te delen.
Ik heb niet alle mogelijkheden die per ding gegeven werden helemaal uitgeprobeerd en me ook maar bij enkele onderwerpen aangemeld, maar ik ben heel wat wijzer geworden!
Wat me verrastte was dat het zo gemakkelijk is om deel te nemen aan de diverse programma's.
Favotieten zijn: Flickr, de kantoortoepassingen (documenten delen), music online en Youtube.
Er is ook wat teweeggebracht in de bibliotheek n.a.v. 23 dingen: 2 blogs op de site: muziek en nieuwe boeken. En de matrix wiki!
Wat ik zou veranderen aan de cursus is de grote lappen tekst inkrimpen of de informatie overzichtelijker presenteren. En meer tijd om de opdrachten uit te voeren!

3 opmerkingen:

Gerard Bierens zei

Twee blogs en een wiki, da's al geen onaardig resultaat. Zie je zelf nog meer mogelijkheden voor web 2.0 in relatie tot de bibliotheek? En voor jezelf, welke tools blijf je gebruiken?

Sjengske zei

Niet slecht gedaan voor een Zeeuwse. Proficiat!

astrid zei

goed gedaan Ingrid, ik ga hier een slekker rondsnuffelen en veel van je leren!
dag
Astrid